2012. január 29., vasárnap

This is a beginning of a beautiful friendship

Gyerekkoromban volt egy akváriumom. Pontosabban kettő, de a másikban teknősök voltak, ebben a blogban pedig halakról fogok írni. Nem emlékszem pontosan mikor lett vége, halványan dereng, hogy elmentünk nyaralni hosszabb, és mire hazaértünk a halak felfordultak. Nem tudom miért nem telepítettük újra. Az akkori felszerelés természetesen eltűnt, és azóta tervezgetem, hogy újra belevágok.

Folyamatosan halogattam a dolgot, mígnem kb. két éve megtettem az első lépést, és beszereztem egy sziámi harcoshalat, egy gömb akváriummal. Ez nem volt hosszú életű, szrencsétlen hal természetesen nem bírta a kis akváriumot, ami még gömb lakú is volt, így hamar feldobta a pacskert. Ez a kis állatkínzás jól elvette a kedvemet az egésztől.

Azóta megint hiányérzetem volt, és a sok halogatás után múlt héten belevágtunk Veróval egy normális akvárium kialakításába. A neten rendeltem egy 144l-es akvárium szettet szűrővel, kvarc kaviccsal, dekorációval és világítással, továbbá beszereztünk egy könyvet is A tökéletes akvárium címmel. Sajnos amit szerettem volna, a mindenki által dícsért Horn - Zsilinszky Akvarisztika jelenleg nem kapható. Előjegyeztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése